Opustite se uz lulu!
Piperson Smoking Pipe Lounge

Kupujem LULU

cito

• *
    Bijeli zubi
  • 5
Kupujem LULU
« u: 29. Rujna 2009, 11:40 »
Pozdrav svima,
Ja sam novi ovdje. Htio bih kupiti lulu i počet puÅ¡it lulu. Bio sam u Masarikovoj i sve su po 1000 kn. Stoga sam mislio kupiti polovnu jer sam totalni početnik (ne znam niÅ¡ta). PuÅ¡im cigarete i dosta mi je uvlačenja kemikalija i kancerogenog  izbiljenog papira, a volim puÅ¡it. Zapravo su ljudi počeli umirati od raka kad su ih kompanije naučile  da uvlače dim iz malih cigareta sa filterom i uniÅ¡tile uživanje u puÅ¡enju. Ovo kako danas puÅ¡im nije uživanje već drogiranje. 

Ovo trebam: Lulu jeftinu (početnicu) + tečaj punjenja i održavanja + upute za nabavljanje dobrog duhana.

Hvala svim na pomoći

Ante       

Dotter

• Zagreb/Samobor
  • *
    Direktor svemira
  • 8.441
  • Pipe(smoker/maker)
    • Dotterpipes
Odg: Kupujem LULU
« Odgovori #1 u: 29. Rujna 2009, 11:46 »
Imaš ovdje na forumu brdo informacija o svemu što si pitao.
Jeftinih a kvalitetnih lula imaš u Mercatoru u Vukovarskoj. DC lule, u tobaccu unutra. Cijene do 300kn.

A navrati do kluba na poduku, najbolje ćeš s nama naučiti, uživo.
« Zadnja izmjena: 29. Rujna 2009, 11:51 od Dotter »
Keep it simple!

cito

• *
    Bijeli zubi
  • 5
« Odgovori #2 u: 29. Rujna 2009, 18:31 »
Hvala svima na pomoći

Bio sam kod goge i kupio lulu Dr. Hardy sa filterom (možda sam trebo bez filtera). doÅ¡la je 200 kn. Kupio sam  filtere stalak, pamućne čistaće, pribor, i Mac BAren Virginia no1. Danas sam malo upuÅ¡io Lulu. Poludit ću dok prodje 24sata.

Dotter

• Zagreb/Samobor
  • *
    Direktor svemira
  • 8.441
  • Pipe(smoker/maker)
    • Dotterpipes
« Odgovori #3 u: 29. Rujna 2009, 19:09 »
Hvala svima na pomoći

Bio sam kod goge i kupio lulu Dr. Hardy sa filterom (možda sam trebo bez filtera). doÅ¡la je 200 kn. Kupio sam  filtere stalak, pamućne čistaće, pribor, i Mac BAren Virginia no1. Danas sam malo upuÅ¡io Lulu. Poludit ću dok prodje 24sata.